poniedziałek, 3 marca 2014

Pomarańczowy koniec karnawału

Cześć Dziewczyny!

W sobotę bawiłam się na ostatniej już karnawałowej zabawie. Wybrałam zdobienie, które mogliście oglądać ostatnio (TUTAJ) - jest proste i szybkie do zrobienia więc nie musiałam poświęcać zbyt dużo czasu na wysychanie ;) Do tego tak efektownie wygląda i przyciąga wzrok. Tylko kolory inne bo i kreacja miała być początkowo z pomarańczowym akcentem. Zdecydowałam się w ostatniej chwili na czarną sukienkę więc i do niej wzór pasował bezbłędnie.






Niestety na razie koniec wzorków :( Ewentualnie może coś małego. Po przygodach z ostatnią odżywką moje paznokcie są w stanie tragicznym. Muszą być obcięte na kompletne zero, opiłowane i wysmarowane tonami olejków... W zanadrzu mam jednak dwa posty z recenzjami lakierów, które w trakcie przerwy będziecie mogły oglądać. Może pokuszę się też na jakiś przerywnik kosmetykowy? Na pewno blog "nie umrze" ;) Muszę się tylko zregenerować :)
Dziękuje za słowa wsparcia i przydatne rady :* Na pewno niektóre z nich zastosuje. Mam nadzieję, że tym sposobem szybciej wrócę do normalności!

A Wy jak spędziłyście ostatni weekend karnawału? :)

Buziaczki :*

9 komentarzy:

  1. wow, świetnie wyszły! te przerywane kreseczki dodają uroku :)
    a paznokci szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał, że to zgęstniały, nienadający się do niczego innego czarny liner :D Teraz odkryłam do czego najlepiej go wykorzystywać i go uwielbiam :D

      Usuń
  2. Sliczniutkie, bardzo mi sie podoba. Szybkiej regeneracji paznokci Kochana,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Będę kurować pazurki najlepiej jak się da :)

      Usuń
  3. Kojarzy mi się z tygryskiem :D
    Naprawdę szkoda Twoich pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne skojarzenie - faktycznie kolorami tygrysiątko :D
      Szkoda szczególnie, że miało pomóc a nie zniszczyć jeszcze bardziej :(

      Usuń
  4. ale piękny waterfalll, super kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobienie mi się kojarzy z tygrysem. jest cudowne! <3 nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)