sobota, 7 czerwca 2014

Colour Alike - B. a star

Cześć! :)

W ostatni weekend colorowo.pl zorganizowało promocję na darmową wysyłkę. Sama skusiłam się na dwa lakiery ("B. a star" i "niebieskie migdały"). Skorzystała też moja siostra, która w urodzinowym prezencie dostanie "to był maj" i "o w bombkę!" - przepiękne! Razem wybierałyśmy :)
Byłam ogromnie ciekawa holograficznego topu, który ma zmieniać każdy lakier w mieniące się cudo. Dlatego poszedł na pierwszy ogień!
Bazą pod top był ostatni wzór na blogu, który pokazywałam - serducha!

Colour Alike - B. a star

Pojemność: 8 ml
Buteleczka: okrągła z czarną nakrętką, która mimo wszystko nie ślizga się w trakcie malowania.
Kolor: w butelce wygląda jak sreberko.
Wykończenie: holograficzny top, który zmienia zwykły lakier w mieniący się różnymi kolorami.
Konsystencja: jest bardzo rzadki i lubi rozlewać się na skórki.
Krycie: przed malowaniem trzeba delikatnie wstrząsnąć butelkę żeby drobinki równomiernie nabrały się na pędzelek. Nie róbcie tego zbyt energicznie żeby nie zbąblować lakieru i żeby nie pojawiły się w nim małe pęcherzyki powietrza! Czasem holo-top lubi robić smugi ale wprawna ręka na pewno sobie poradzi. kolor drobinek (mimo bezbarwnej bazy) lubi poszarzyć lakiery bazowe, ale w końcu robimy sobie holo, którym baza nie jest :)
Pędzelek: dość długi, wąski ale bardzo wygodny. Nabiera odpowiednią ilość produktu. Przyjemny w obsłudze :)
Schnięcie: około 5-10 minut potrzeba żeby top dobrze się utwardził. Zależy jeszcze jak grubą warstwę położymy.
Trwałość: na pewno uzależniona od bazowego lakieru ale jestem w trakcie testowania :)
Zmywanie: zero problemów, zero upaćkanych łapek ;)
Cena: 11,99 zł
Dostępność: sklep internetowy colorowo.pl






I jedno zdjęcie przed :)


Wiadomo, że top nie zastąpi nam prawdziwego, holograficznego lakieru. Trzeba się przyzwyczaić do takiego rozwiązania. Dopiero w Słońcu lakier pokazuje swoje prawdziwe oblicze chociaż efekt jest delikatny. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z zakupu i już wiem, że będę często sięgać po B. a star :)

A Wy? Macie może ten lakier? Uwiódł Was czy zawiódł?

Buziaczki :*

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wygląda :) Szkoda tylko, że top nie jest pod wzorkami, bo trochę je tłumi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. top swietny ale dalabym go pod wzorki, by je wyeksponowac. Nie probowalam go jeszcze ale mnie bardzo zachecilas :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. przed i po jest tak samo świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo go lubię, nie ma się co czarować, że wyjdzie holo jak w Halo Hues z Color Club chociażby, ale i tak jest fajnie. i jaka dowolność! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)