wtorek, 19 marca 2013

Zielony owoc

Uwielbiam kiwi :) Ten wzorek również, chociaż często pojawia się w internecie. Nie mogłam sobie jednak odmówić :) Do tego mogłam użyć swojego ulubionego, zielonego lakieru. Zdobienie wykonałam sondą, z którą nie rozstaje się już przy wykonywaniu wzorów. Nie będę ukrywać, że jestem już znudzona zimą, śniegiem i niską temperaturą, dlatego chociaż tak mogę przywołać do siebie "cieplejsze skojarzenia" :D Pewnie coraz żywsze wzorki będą pojawiać się na moich pazurkach - staram się bardzo pomimo natłoku zajęć i nauki :)




A tak poza pazurkami... uwielbiam google! :D Patrzcie co zobaczyłam w czwartek:

Hehehe :D Nawet nie wiecie jak mi się miło zrobiło :D

18 komentarzy:

  1. ale wymyśliłaś extra zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj zdobienie nie wymyślone tylko powielone :D Ale dziękuję :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię to zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego musiało się kiedyś pojawić :D

      Usuń
  3. Bardzo ładnie :) JA również nie rozstaję się z sondą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka mała czarodziejska różdżka dla lakieromaniaczek :D

      Usuń
  4. Ten wzór "środka owocu" z tymi kropeczkami jest super :D bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Ktoś miał super pomysł z tym wzorem :D

      Usuń
  5. google o Tobie nigdy nie zapomni! :P

    ładna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też to już widziałam i się nie dziwię, że zrobiłaś, bo efekt jest świetny.. Pięknie Ci wyszło i cudowny lakier bazowy! :) jaki to pytam?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w poście nawet załączyłam link pod słowami "zielony lakier" - ale proszę http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/2013/02/wiosenna-zielen.html :D

      Usuń
    2. Starość nie radość.. wybacz, na wzrok mi pada coś ostatnio.. a kurdee 2 razy czytałam, czy oby na pewno nic nie ma :) Śliczny kolorek.

      Usuń
    3. Hehehe, nic się nie stało :D
      Dzięki temu lakierowi przekonałam się do zieleni na pazurkach :)

      Usuń
  7. pięknie Ci wyszło to zdobienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale precyzyjna robota! świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm. mam smaka na kiwi :P

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)