środa, 14 stycznia 2015

Beż i czarna "koronka" ♥♥

Cześć Dziewczyny!

Co ja poradzę, że najlepiej maluje się paznokcie nocną porą? :) Stąd i post tak późno... Niedawno skończyłam. I znowu malowałam lakierami! Do sklepu po farbki coś mi baaardzo daleko ;) Ale mam nadzieję, że już niedługo.
Stwierdziłam, że brakuje mi beżowego koloru. Ostatnio mało go było, zwłaszcza na paznokciach. Całe szczęście, że moje ulubione beże to Rich Colory, które szybko schną i kryją po jednej warstwie - zbawienie! Żeby nie było "goło i wesoło" dodałam dziwne maziajki, które udają koronkę. Wzór upatrzyłam gdzieś w internecie, a że łatwy to czemu nie? Kilka kresek i gotowe.


Zrobiło się trochę elegancko, prawda? Gdyby wzorków było więcej to powiedziałabym, że wyglądają jak tatuaże malowane henną. Wydaje mi się, że przy farbkach łatwiej wyginać pędzelek w trakcie malowania więc może się pokuszę - takie orientalne "tatuaże" ogromnie mi się podobają, co tu ukrywać :)
Baza pod wzorek to jedno z moich, nawet nie tak dawnych, odkryć -  ♥ Golden Rose Rich Color nr 132. Chyba go tu jeszcze nie pokazywałam solo, a jest tego wart! Wzorki to jak zwykle - Golden Rose Nail Art nr 106, który jednak poddałam małemu rozcieńczeniu. Udało się i jest dużo przyjemniejszy w użyciu!

Buziaczki :*

2 komentarze:

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)