piątek, 2 stycznia 2015

Elegancki fiolet

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie typowo karnawałowe - to dzięki akcentowi z brokatu. Zawsze kiedy widzę na paznokciach brokat to kojarzy mi się z nim zabawa, taniec :) Fiolet wydał mi się kolorem bardzo eleganckim. Do tego klasyczna biel i gotowe!


Ciekawe, że mój aparat nie chciał oddać pięknego odcienia fioletu Rich Color nr 32. Dlatego dzisiejsze zdjęcia zrobiłam telefonem. Ale chyba nie ma tragedii, prawda? Aparat zawsze przekłamuje ten kolor na granat :/
Jako biel również występuje Rich Color - nr 76. Brokat to Trendy Color nr 106. Pierwszy raz mam lakier tej firmy i muszę przyznać, że super się spisał i szybciutko wysechł :)

Jak Wam się podoba?

Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)