poniedziałek, 9 lutego 2015

BORN PRETTY STORE - współpraca

Cześć Dziewczyny!

Już nie mogłam się doczekać, kiedy powiem Wam, że rozpoczęłam współpracę ze sklepem Born Pretty Store! Z racji tego, moje drogie Czytelniczki, mam dla Was wspaniały prezent.


Jest to bon, dzięki któremu uzyskacie 10% zniżki na produkty w regularnych cenach. Super, prawda? Szczególnie, że mają na prawdę fantastyczne produkty :)
Przy zakupie wystarczy wpisać kod TUL91 żeby cieszyć się zniżką. Mam nadzieję, że wystarczająco Was zachęciłam! Zakupów dokonacie na stronie http://www.bornprettystore.com/. Mi oczy wychodzą od tej ilości kategorii do wyboru!
Teraz czekam tylko, aż przyjdą do mnie wybrane rzeczy - pokażę Wam wtedy jakie cudeńka zawitały do mojego lisiego kuferka ;)

Buziaczki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)