środa, 4 lutego 2015

Golden Rose Matte Velvet nr 112

Cześć Dziewczyny!

Chciałam Wam dzisiaj pokazać lakier, który już dłuższy czas temu wygrałam w rozdaniu. Dopiero teraz trafił na paznokcie - nie wiem czemu zwlekałam, bo wygląda na prawdę fantastycznie. Fajne wykończenie, ciekawy kolor i końcowy efekt. Na pewno idealny pod różnego rodzaju zdobienia, szczególnie pod stemple! Z racji satynowego matu może spróbuję uczyć się na nim malować akrylowe kwiatki ;)

Golden Rose Matte Velvet nr 112

Pojemność: 11,5 ml
Buteleczka: szklana, zmrożona butelka o dość dziwnym kształcie. Czarna, wygodna nakrętka.
Kolor: bardzo jasny, liliowy fiolet mieniący się na złoto.
Wykończenie: satynowo-matowe + drobinkowe. Mimo efektu oszronienia, złoto przebija się i nadaje specyficznego błysku.
Konsystencja: jest dość płynny ale wygodny w aplikacji. Nie ma mowy o zalaniu skórek.
Krycie: nie spodziewałam się ale... rewelacyjne! Na paznokciach mam jedną warstwę lakieru. Na zdjęciach oczywiście gdzieniegdzie widać prześwitujące końcówki. Nie zobaczymy ich jednak "na żywo".
Pędzelek: długi i dosyć wąski. Bardzo wygodny - szczególnie przy manewrowaniu przy skórkach.
Trwałość: po około 2 dniach zaczęły ścierać się końcówki, jednak lakier nie odprysnął. Myślę, że na paznokciach mógłby pobyć ok 3-4 dni bez większych problemów.
Zmywanie: absolutnie nie robi żadnych problemów. Lakier schodzi szybciutko i bez większego wysiłku :)
Cena: na wysepkach i w sklepie internetowym - 7,90 zł.
Dostępność: wysepki Golden Rose, sklep internetowy.


Bardzo lubię matowe i satynowo-matowe wykończenia. Ten lakier też mi się już spodobał i myślę, że na obecną porę może być jednym z ulubionych. Szczególnie, że kolor idealnie pasuje do pogody, jaka nas ostatnimi czasy nawiedza ;) Śnieg za oknem, paznokcie jakby oszronione... Fajne połączenie. Do wypróbowania mam jeszcze jeden lakier z tej serii, również wygrany w rozdaniu (to numerek 111). Jestem ciekawa jak ten będzie się prezentować.

Macie jakieś lakiery z tej serii? Widziałam przepiękne błękity...

Buziaczki :*

3 komentarze:

  1. Hello, This is Tina from Born Pretty Store, I have visited your blog and your instagram, they’re really awesome! We are a Nail Art retailer specialized in all kinds of latest nail art items. We would like to send you some free products to test, are you interested in reviewing them for us? If you are interested in reviewing our products, please feel free to contact me. bornprettystorenailartpr (at) gmail (dot) com . Looking forward to your reply.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)