wtorek, 10 lutego 2015

Golden Rose WOW! nr 65

Cześć Dziewczyny!

Do dobrego szybko się przyzwyczajamy, prawda? Mam nadzieję, że nie tylko ja się do tego przyznam ;) Szczerze powiem, że odkąd poznałam serię Rich Color od Golden Rose, stałam się bardzo wybredna jeśli chodzi o lakiery do paznokci. Uważam, że seria ta jest jak najbardziej udana (a na pewno większość kolorów) szczególnie, jeśli chodzi o pigmentację. O tak... jednak pomalować paznokcie tylko RAZ i do tego z szybkim wysychaniem jest o wiele przyjemniejsze, niż nakładanie emalii 3-krotnie...

Pigmentacja to zmora wielu lakierów do paznokci. Czasem nie rozumiem czemu jest aż tak źle? Dlatego bardzo, bardzo rzadko decyduje się na lakiery, których nie znam. Ale coś mnie tknęło. Coś mi kazało spojrzeć na "maluchy" o ciekawej nazwie WOW! Trochę poszperałam w internecie ale nie natrafiłam na zbyt dużo informacji. To jedna z nowości Golden Rose. Myślicie, że fajna?

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden z moich kolorów.

Golden Rose WOW! Nail Color

Pojemność: 6 ml, pojemność idealna dla osób, które lubią spróbować wielu kolorów.
Buteleczka: szklany walec z nakrętką w kolorze lakieru.
Kolor: bardzo ciemne bordo.
Wykończenie: shimmer, w którym drobinki są koloru czerwonego i złotego. Nie bójcie się! Drobinki nie znikają po pomalowaniu paznokci, są bardzo widoczne! Szczególnie pięknie wyglądają w tym głębokim odcieniu bordo. Przy malowaniu odniosłam wrażenie, że oprócz wykończenia shimmerowego można też zauważyć żelek ;)
Konsystencja: przy dość dużej ilości drobinek robi się gęstawa ale łatwa w rozprowadzaniu.
Krycie: jeśli się uprzemy to na paznokciu możemy zostawić już jedną, średniej grubości warstwę. Jednak dla głębszego koloru i bardziej zjawiskowego efektu drobin radzę dodać jeszcze cieniutką warstwę dodatkową :) Nie robi to problemu, ale jak wygląda! Do tego schnie podobnie szybko jak Rich Color - genialnie! :)
Pędzelek: krótki, dość szeroki. Łatwo rozprowadza lakier. Wolałabym żeby był lekko zaokrąglony, wtedy wygodniej manewrowałoby się przy skórkach.
Trwałość: ...
Zmywanie: ...
Cena: na wysepkach i w sklepie internetowym - 3,90 zł.
Dostępność: wysepki Golden Rose, sklep internetowy.

Trzy zdjęcia zrobione za pomocą aparatu - kolory troszkę oziębłe ale widać jak przepięknie błyszczą się zanurzone w lakierze drobinki. Fantastycznie!


Na dwóch powyższych zdjęciach z telefonu widać, że kolor jest jednak cieplejszy. W rzeczywistości natomiast odrobinę ciemniejszy niż na zdjęciach.

Ciekawy lakier, prawda? Jestem ciekawa jak podchodzicie do tak ciemnych kolorów. Lubicie je nosić, czy jednak musicie się najpierw przyzwyczaić? A może omijacie je szerokim łukiem?

Buziaczki :*

1 komentarz:

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)