czwartek, 23 kwietnia 2015

Nadganiam Projekt NAILART - Op Art

Cześć Dziewczyny!

Przez brak czasu i pracę zaniedbałam projekt, w którym brałam ostatnio udział. Skończył się już jakiś czas temu ale nie chcę dać za wygraną. Zostały mi dwa tygodnie do nadrobienia - dziś chciałam pokazać pierwszy z nich :) Chyba łatwiejszy bo jednak Water Marble będzie wymagało więcej pracy i brudzenia :D 


Zabierałam się do malowania trzy razy! Dopiero za trzecim coś mi wyszło :D Jakiegoś paznokciowego pecha złapałam.


Przepraszam za zdjęcia robione telefonem. Tak byłoby widać holograficzny top a jednak zdjęcie zjadło mieniące się kolory :/

Buziaczki :*

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i jak na telefon to i tak dobre zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten duch walki !! trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Aż wstyd, że taka obsuwa z czasem ale próbuję z całych sił nadganiać! :D

      Usuń
  3. Ślicznie, a jak na telefon to bardzo dobre fotki :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)