niedziela, 12 kwietnia 2015

Projekt stemplowej maniaczki - Czarno-białe

Cześć Dziewczyny!

To już drugi projekt u Red Rouge, w którym biorę udział :) Tym razem jest to projekt dotyczący tego, co coraz bardziej popularne wśród lakierowych maniaczek i w co sama z radością się wciągam. Pierwsze płytki już mam, duży stempel też już jest. Powoli kolekcja się powiększa a ja mogę pochwalić się coraz to wymyślniejszymi zdobieniami.


Pierwszy tydzień zabawy to "Czarno-białe". Dość długo przeglądałam płytki i wzorki. Nic mi jakoś nie pasowało ale w końcu wpadłam na pomysł! Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Chciałam koniecznie nawiązać do przepięknej wiosny (a może lata? Dziś było ponad 20 stopni!), która nareszcie do nas wróciła!


Myślałam, że będzie bardzo smutno ze względu na połączenie kolorów. Jednak wzór dodał trochę radości a paznokcie prezentują się na prawdę ciekawie :)

A jak Wam się podoba?

Jeśli chcecie obejrzeć więcej prac - ZAPRASZAM! A może chcecie się przyłączyć? Można zrobić to w każdej chwili!

Buziaczki :*

5 komentarzy:

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)