piątek, 16 listopada 2012

Tagi - dziękuję :)

Jeszcze nie jestem obeznana z blogowych zabawach, akcjach i innych tego typu rzeczach. Powoli się oswajam i odkrywać " co co cho?" :D Jestem więc bardzo wdzięczna za tagi, które dostałam od micgrey i Callais - Turkus. Jest mi ogromnie miło! Niestety blogi, które chciałam typować już tagi dostały, pozostałe na pewno się nie bawią a więcej nie znam :(

Chodzi to o to, że:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Żałuje, że tak mało Was znam :( Pozadawałabym pytanka! :D

Lecimy!

Pytania od micgrey:

1. Jak długo prowadzisz swój blog? 
Od około miesiąca, do tego parę dni temu założyłam drugiego bloga poświęconego tworzeniu biżuterii Fox Jewelry 
2. Co robisz w wolnych chwilach? 
Moją wielką pasją są Ball-Jointed-Dolls. Kiedy tylko mam wolną chwilę szyję dla niej gorsety i koronkowe wdzianka. Dorobiła się nawet kompletu bielizny ;) Jest ruda jak na lisa przystało. Biedaczka tylko nie może się doczekać zmienienia makijażu (może po obronie inżynierki uda mi się ją pomalować xD). Jeśli ktoś chciałby ją zobaczyć KLIK!
Poza tym pochłaniam ostatnio książki, dużo książek :)
3. Jaka książka (ewentualnie film) utkwiła Ci najbardziej w pamięci? 
Siewca wiatru chyba najbardziej zagrzał sobie miejsce w mojej pamięci :) Z filmów hmm... podejrzewam, że Incepcja :)
4. Kolory pastelowe czy wyraziste/neonowe ? 
Pastelowe!! Zdecydowanie!
5. Paznokcie sztuczne czy naturalne? 
Naturalne :)
6. Buty na wysokim obcasie czy na płaskiej podeszwie?
Obcasy obowiązkowe :)
7. Jesteś pesymistką czy optymistką ?
Bardziej skłonna jestem do optymizmu.
8. Czy łatwo jest wyprowadzić Cię z równowagi?
Zależy w jakiej sytuacji ;)
9. Oglądasz seriale ? Jeśli tak to jakie?
Grę o tron, ale niestety kolejne odcinki dopiero w marcu :/
10. Największa wada?
Lenistwo!
11. Największa zaleta?
Chyba kreatywność ;)

Pytania od Callais - Turkus:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga i nick'u?
Nazwa bloga była przypadkowa, a Lis? Bo Lis jest zamiast "misi" i "koteczków" ;) I tak przylgnęło i zostało, i każdy już mnie tak nazywa.
2. Czy przed założeniem własnego bloga śledziłaś wpisy na blogach już istniejących?
Śledziłam, śledziłam :)
3. Kawa czy herbata?
Herbata! Z sokiem malinowym :)
4. Uważasz, że prowadzisz zdrowy styl życia?
Nie, zdecydowanie frytki temu przeczą.
5. Styl sportowy czy elegancki?
Elegancki :)
6. Mała czarna czy oryginalna i wyróżniająca się z tłumu stylizacja?
Mała czarna z wyróżniającymi dodatkami.
7. Błyszczyk czy szminka?
Błyszczyk, szminki mnie nie lubią.
8. Ile czasu zajmuje Ci codzienny makijaż?
Pewnie około 20 minut.
9. Czy marzysz o jakimś kosmetyku/lakierze, ale z powodów finansowych obecnie nie możesz sobie na niego pozwolić, albo żal Ci wydania tak wysokiej kwoty?
Marzę o całej kolekcji China Glaze :D
10. Jaka tematyka blogów najbardziej Cie interesuje?
Bardzo lubię podglądać blogi modowe, od nich zaczynałam. Później oglądałam wytwory wszelkiego rodzaju, później dopiero kosmetyki. Ogólnie wszystkie oglądam po równo :)
11. Spodnie czy spódnica?
Spodnie wygodniejsze, ale spódnica efektywniejsza ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)