środa, 24 października 2012

Tydzień drugi: Owoce.

No i stało się... po miesięcznym kaszlu bez przeziębienia dopadło mnie. Głowa boli okropnie, gardło drapie i tylko czekać na katar... Ratuje się jak mogę, zobaczymy czy uda się zwalczyć choróbsko szybciej niż w tydzień.
Ale... Przyszłam z nową notką z "Inspiracji" :) W tym tygodniu motywem przewodnim są owoce. Bardzo długo zastanawiałam się, co by tutaj zmalować, aż w końcu do głowy przyszedł pomysł :)
Paznokcie są już bardziej jesienne, a to za sprawą tła dla moich owoców (Avon Art Orange) :) Piękna rudość, prawda? :)
Na tym zdjęciu widać jak sprawuję się Gel Look Top Coat :) Jestem oszołomiona jak paznokcie mogą się mienić! Dla mnie bomba.
Na pewno zauważyłyście, że owocami są tutaj winogrona - tak, to mój ulubiony na razie owoc oprócz pomarańczy :) Szkoda, że jakieś dwa tygodnie temu skończył się i nie można go już rwać z drzewka :(
A niżej jeszcze dwa zdjęcia w pełnym Słońcu :) Ale ja nie zamierzam dzisiaj wychodzić spod koca, a gorąca herbata z sokiem malinowym będzie mi towarzyszyć cały dzień :)


I jak Wam się podoba? :)

10 komentarzy:

  1. Fajnie. Również kombinowałam coś z winogronami ale wyszło kiwi;) Ten top coat GR faktycznie mieni się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kiwi jest genialne! :D Ja nim jestem zachwycona :)

      Usuń
  2. Winogrona dobrze mi się kojarzą ;). Super mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do zdrowia:) Mani badzo ładne śliczny ten fioletowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam powoli, dziękuje :D
      Fiolet na pewno pojawi się solo :)

      Usuń
  4. Mniam ;)
    Zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji owocowej w wersji makijażowej: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/zainspiruj-sie-natura-tydzien-2-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I u Ciebie też winogrona?:) Ale nas dużo:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo się malowało i przyjemny dla oka, pewnie to też dlatego :D

      Usuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)