niedziela, 14 września 2014

Ostatnie chwile lata...

Cześć Dziewczyny!

Nie ma się co oszukiwać... niedługo lato się skończy i znowu będzie ciemno, zimno i ponuro. Na szczęście pogoda postanowiła nas trochę rozpieścić :) Ja korzystam z cieplutkich dni jak mogę! Całą letnią aurę chciałam też zatrzymać na paznokciach - stąd dzisiaj pojawią się malowane kwiaty.

Uwaga! Dużo zdjęć :)









Do wykonania mani użyłam:
- Colour Alike "niebieskie migdały",
- Colour Alike "Bamberka",
- biały i czarny (101 i 106) liner GR Nail Art.

Przy tak pięknie świecącym Słońcu nie mogłam użyć niczego innego jak holograficznych lakierów! Uwielbiam kiedy paznokcie mienią się i błyszczą.
Po malowaniu tego wzoru stwierdzam, że chyba muszę zainwestować w farbki akrylowe i cieniutki pędzelek. Farbką na pewno łatwiej będzie malować kontury niż gęstym linerem... Wolałabym robić wzorki precyzyjniej.

Macie jakieś doświadczenia z farbkami? Jak je oceniacie względem lakierów do zdobień? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

Buziaczki :*

10 komentarzy:

  1. O, widzę, że znowu zmiana kształtu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Te okrągłe jakoś nie robiły na mnie wrażenia :D I wzorki wyglądają nie tak jak powinny... chyba już jestem skazana na kwadraty ;)

      Usuń
  2. Holo lakiery sam raz na lato, sama miałam niezłą fazę i przez jakiś czas malowałam głównie nimi, bo tak pięknie wyglądają w słońcu <3
    Ładne te kwiatki, ale szczerze polecam jednak farbki akrylowe. Co prawda wciąż używam lakierów do malowania zdobień,w niektórych przypadkach lepiej się sprawdzają, ale jednak do konturów farbka jest nie do pobicia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie muszę się skusić na te farbki. Byłoby chyba wygodniej, sprawniej i dokładniej. Linery już mnie wkurzają :D

      Usuń
  3. Baza piękna, ujęła moje serce :) + kwiaty, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, fajny ten holoś

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te kwiatki! będę mogła zgapić? :)
    i śliczne masz paznokcie :D
    a co do farbek, to może ja miałam jakieś lipne, ale malowało mi się nimi gorzej niż lakierami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jak zgapisz :D
      W kwadratach prezentują się jednak lepiej, prawda? ;)

      Usuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)