wtorek, 8 października 2013

Kuracja włosów - drugi tydzień stosowania

Cześć Dziewczyny!

Nawet nie wiem kiedy zleciał drugi tydzień mojej włosowej kuracji :) Jestem na półmetku! Założyłam sobie, że po 4 tygodniach zrobię podsumowującą recenzję odżywki i zobaczę jak dużo zmieniła w moich włosach. Bardzo ważny element tego tygodnia - odżywki użyłam 3 razy.

Co zauważyłam tym razem?
- włosy zrobiły się mięciutkie i ogromnie przyjemne w dotyku
- łatwość rozczesywania coraz większa
- miałam problem z kołtunieniem się włosów a teraz problem ten powoli zanika :)
- włosy są coraz bardziej lśniące w naturalny sposób
- coraz mniej rozdwajających się końcówek a struktura włosa bardziej wygładzona

Oddaje Wam też moje zdjęcie do oceny :)
Włosy suszone bez żadnej suszarki - zostawione same sobie. Mają wtedy tendencję do falowania chociaż po jednym dniu już są proste jak druty :)



Teraz to dopiero się błyszczą! Uwielbiam kiedy włosy po tej odżywce przyjemnie się układają i "spadają" takimi puklami :)
Przede mną kolejny tydzień i znowu czekam na następne efekty :)

A jak z Waszymi włosami? Przyszła jesień, odżywiacie je jakoś specjalnie?

 Zapraszam do odwiedzenia stron internetowych Kliniki Włosów :)

beauty-for-you.com.pl
przedluzanie-wlosow.info
przedluzanie-wlosow.info.pl

Buziaczki! : *

2 komentarze:

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)