czwartek, 10 października 2013

Projekt Tęcza - tydzień tęczowy

Cześć Dziewczyny!

Wyobrażacie sobie, że w tym tygodniu kończy się projekt? Jestem w szoku bo nawet nie myślałam, że ten czas tak szybko zleci!

Szczerze, nie mogłam doczekać się tego tygodnia :) Chciałabym zrobić co najmniej dwie wersje kolorowego zdobienia! Do dzisiejszego mani wykorzystałam lakier, który ostatnio pokazywałam i miałam już na sobie (Golden Rose Paris nr 114). Do tego wodospad spadający z obu stron paznokci i gotowe :) Nic nadzwyczajnego, ale zdobienie coś w sobie ma. Polubiłam bardzo wodospady.





Zapraszam Was do oglądania prac innych dziewczyn TUTAJ.


Buziaczki :*

3 komentarze:

  1. omatko jakie piękne pazurki! śliczne po prostu! zakohauam się i też chcę takie, a nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to kwestia wprawy, na pewno dasz radę się nauczyć :D

      Usuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)