środa, 16 października 2013

Kuracja włosów - trzeci tydzień stosowania

Cześć Dziewczyny!

Posty związane z włosową pielęgnacją miały pojawiać się we wtorki, niestety uczelnia trochę mnie przytłoczyła i mam jednodniową obsuwę. Mam nadzieję, że się nie gniewacie ;)

Właśnie minął trzeci tydzień stosowania odżywki do pielęgnacji włosów Beauty for You. Trzeci tydzień przyniósł kolejne, widoczne efekty :)

- mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że włosy już stały się bardziej odżywione,
- nawilżenie jest już coraz bardziej widoczne,
- nawilżenie włosów sprawiło, że cudownie się układają,
- włosy są bardziej podatne na "falowanie"(moje kosmyki to sztywne druty, dzięki odżywce chociaż trochę się falują a efekt utrzymuje się cały dzień a nie 15 minut :)),
- błyszczą się coraz bardziej!

A teraz pora na fotorelację :)


Na zdjęciach widzie już pozostałości fal :) Ale widać, że były, prawda? Do tego, moim zdaniem, włosy wyglądają bardzo naturalnie i zdrowo. Mimo, że zdjęcia z lampą to uwierzcie, że nie przekłamuje to efektu błyszczenia się włosów. W normalnym świetle również lśnią aż miło!



Jeszcze końcówki - odżywione, nawilżone, mniej łamiące się. I tak będę zmuszona przyciąć je (jak zwykle raz na miesiąc-dwa), ale zauważyłam dużą różnicę w ich kondycji przed używaniem odżywki i w trakcie. Całe włosy wydają się grubsze i takie.. mięsiste? Chyba tak to się mówi ;)

Przede mną jeszcze tydzień odżywiania i recenzja podsumowująca :) Powiem Wam, że już lubię ten kosmetyk!

Zapraszam Was do zajrzenia na strony Kliniki Włosów :)


Całusy! :*

2 komentarze:

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)