środa, 23 kwietnia 2014

Koralowo

Cześć!

Jeden z moich ulubionych lakierów - Rich Color - musiał leżeć kilka miesięcy zanim zdecydowałam się pomalować nim paznokcie. Niby podobał mi się na swatchach ale kiedy go kupiłam nie miałam pomysłu jak go wykorzystać... Mowa o koralowym odcieniu o numerku 06. Dopiero dzisiaj, przypatrując się kolejnym stemplowym wzorkom z płytek, wymyśliłam jak może się dobrze komponować. Sam kolor już na paznokciach podoba mi się o wiele bardziej niż w butelce. Złoty shimmer wygląda fantastycznie a na paznokciach od razu czuje się wiosnę! Nadaje się nawet do delikatnego stemplowania! Wygląda na to, że mam kolejnego ulubieńca :)







Podoba Wam się taki koral na paznokciach?

Niestety, zapowiada się, że znowu przepadnę dla serii Rich Color. Słyszałyście, że Golden Rose wypuścił nowe, przepiękne, pastelowe kolory? W ostatnim czasie nie byłam w sklepie i na żywo jeszcze ich nie widziałam ale zdjęcia zapowiadają się niezwykle kusząco... Już podejrzewam, że z miłą chęcią przygarnęłam bym ze trzy kolorki. A Wy macie coś z nowej serii?

Buziaczki :*

3 komentarze:

  1. Golden Rose Rich Color są świetne jeśli chodzi o stempelki,
    zapraszam Cię do Klubu miłośniczek stempelków, o szczegółach poczytasz ---> http://lakierkowo.blogspot.com/2014/04/klub-miosniczek-stempelkow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, myślałam, że pokryłaś bazowy koral jakimś skrzącym topem, a to jeden lakier! :) jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)