czwartek, 3 kwietnia 2014

Eveline miniMax nr 411

Cześć!

Na pewno każda z Was już wie, że uwielbiam lakiery holograficzne i mam nawet pokaźną kolekcję lakierów Eveline ;) Został mi do pokazania ostatni jaki mam - śliczny, jasny fiolet. Jakością, trwałością i prezentacją nie odbiega od pozostałych lakierów z tej serii. Jest niesamowicie! :)

Eveline miniMax nr 411

Pojemność: 5 ml
Buteleczka: szklana, okrągła buteleczka z czarną nakrętką
Kolor: bardzo jasny, lawendowy fiolet.
Wykończenie: lakier z efektem rozproszonego holo. Bardzo efektowny i przyciągający uwagę. Nie potrzeba mu też żadnych nabłyszczaczy - sam mieni się i błyszczy jak szalony. Holo jest oczywiście bardziej widoczne w intensywniejszym świetle ale i bez niego radzi sobie dobrze :)
Konsystencja: jest to lakier dość rzadki jednak wygodny w aplikacji.
Krycie: radziłabym stosować dwie warstwy bo ze względu na jasny kolor nie jest zbyt dobrze kryjący. Ja często maluje nim na mlecznych bazach/odżywkach co dodatkowo podbija kolor.
Pędzelek: mały, wąski i wygodny. Nabiera odpowiednią ilość emalii, dobrze operuje się nim przy skórkach.
Schnięcie: dla mnie bardzo wygodne - 10 minut i po krzyku.
Trwałość: tak jak poprzednicy - pod względem trwałości jest genialny! 4-5 dni spokojnie ponosimy lakier, który zamiast odpryskiwać będzie się delikatnie ścierać.
Zmywanie: nie sprawia żadnych trudności. Nie zauważyłam żebym po zmywaniu miała całe świecące ręce ;)
Cena: 5,99 zł.
Dostępność: duże Rossmanny lub osiedlowe drogerie.
 
Zapraszam na zdjęcia :)
 





 
Ta seria lakierów niesamowicie podbiła moje serce. Uwielbiam lakiery holograficzne z tego względu, że same w sobie są przepiękną, paznokciową biżuterią. Utwierdzam się też w przekonaniu, że do pełni szczęścia brakuje mi niebieskiego holo - pora się rozejrzeć i zdecydować na zakup.

Czy tak samo mocno zakochałyście się w tym efekcie na paznokciach? Jak podoba Wam się "lawenda"?

Pozostałe lakiery możecie zobaczyć:

Buziaczki :*

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się holo z Eveline. Mają swój urok w tak delikatnym efekcie holo.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest, lubie holosie

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają cudownie! ;) chociaż ja się boję takich lakierów na moich pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie niepotrzebnie. Taki efekt holo jest bardzo delikatny a paznokcie wyglądają elegancko i ciekawie :)

      Usuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)