sobota, 23 sierpnia 2014

Projekt Kwiaty - Dowolnie wybrany

Cześć!

To już ostatni tydzień Projektu Kwiaty, którego motywem jest kwiat dowolnie przez nas wybrany. Ja zdecydowałam się po raz kolejny na użycie stempli. Użyłam też mojego ulubionego wykończenia lakieru - holo! Jestem bardzo ciekawa jak Wam się spodoba :)


Wszystkie prace wykonane przez uczestniczki możecie oglądać TUTAJ. Zachęcam! :D

Zapraszam też do oglądania mojej wersji tego tygodnia :) UWAGA - dużo zdjęć!










Do mani użyłam:
- srebrny holo Vipera Belcanto nr 146
- Colour Alike Bamberka
- Golden Rose Rich Color nr 32
- Golden Rose Rich Color nr 39
- Golden Rose Rich Color nr 40
- Golden Rose Rich Color nr 110

Świetnie bawiłam się przy tym projekcie! Ogromnie dziękuje za cudowną, kreatywną zabawę :) Oby więcej takich!

Buziaczki :*

4 komentarze:

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)