piątek, 17 października 2014

Stare ale nowe!

Cześć Dziewczyny!

Na facebooku wspominałam, że pokażę Wam jeden ze starszych lakierów ale będzie on w zupełnie nowej odsłonie :) Na pewno domyślacie się, że postanowiłam stary duochrom potraktować holo topem tak jak w poprzednim poście. Dokładnie tak zrobiłam :)
Do kolejnego holo-eksperymentu wykorzystałam lakier, który jakoś internetu i blogerek nie podbił chociaż niektóre kolory tej serii były bardzo interesujące. Chodzi tutaj o wycofaną już serię lakierów Golden Rose Classics Metallic. Mam jeden lakier z tej kolekcji, który możecie obejrzeć dokładnie tutaj: KLIK.
Szczerze mówiąc zupełnie zapomniałam o tym lakierze a bardzo mi się podoba. Dużo lepiej też wygląda w wersji z topem :) Niestety paznokcie malowałam późno - do zdjęć wyszły idealne ale niestety później odbiły się na nich pościelowe wzorki :/

Zapraszam do oglądania zdjęć :) Najpierw lakier solo żebyście przypomniały sobie jak wyglądał:


Pokryty holo-topem:


Ja przepadłam totalnie! :) A Wam jak się podoba?

Buziaczki :*

2 komentarze:

  1. Kojarzy mi się z bożonarodzeniową choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku do mnie kompletnie nie przemawiał, ale po ostatnim zdjęciu się w nim zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)