poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Post pełen radości!

Ostatnio brałam udział w rozdaniu, które organizowane było przez A drop of happiness. Takie miałam szczęście, że zostałam wybrana i do mnie trafiła nagroda: przepiękny komplet biżuterii! Moją pracę możecie obejrzeć tutaj.

W skład nagrody wchodziły: kolczyki, pierścionek i wisiorek. Cudowności!
Paczka doszłaby w piątek ale mój listonosz chyba nie lubi poczekać chwili tylko od razu wrzuca awizo. Dobrze się złożyło bo dziś miałam ciężki dzień a otwierając paczuszkę energia powróciła, i to z ogromną siłą!

Tak wygląda moja nagroda:


Przepiękny komplet! Przez długi czas wzdychałam do tego typu biżuterii i wreszcie jest :) Podejrzewam, że będzie się na mnie pojawiać bardzo często. Cudownie się mieni!

Ale, ale... to wcale nie koniec bo całość paczki prezentowała się w ten sposób:


Chyba nie muszę mówić, że wyglądałam co najmniej tak -> O_O
Nie spodziewałam się, że dostanę jakąś niespodziankę :) A drop of happiness musiałaś się dobrze wczytać w rozdaniowy komiks bo pisałam tam, że moimi dwiema miłościami są: biżuteria i lakiery do paznokci!


Prześliczny lakier, 3 słoiczki ozdóbek FIMO i puder do kąpieli, który na pewno przyda się wieczór przed kolokwiami hehe :D
Jeszcze raz chciałam podziękować za fajne rozdanie, niesamowity komplet biżuterii i nagrody niespodzianki! Sprawiłaś mi tym wszystkim bardzo wiele radości i uśmiechu :*

2 komentarze:

  1. bardzo się cieszę ,że Ci się podoba :D a bez niespodzianki nie mogło się obyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, "dorwałaś" przepiękny komplet ! <3
    a lakier z Eveline, ciekawa jestem jak prezentuje się na pazurkach bo w buteleczce jest przepiękny ! *__*

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)