poniedziałek, 11 listopada 2013

Jesienne pasy

Cześć Dziewczyny! :)

Ten mani nosiłam na paznokciach już jakiś czas temu. Nie było okazji go opublikować i pokazać, bo zawsze COŚ. Teraz mam wolną chwilkę więc wrzucam - czasu na malowanie paznokci nie ma, ale chociaż wyciągnie się zapomniane zdjęcia ;)
Kolory zdecydowanie na jesienną porę. Do tego użyłam matowego topu Vipera, który wkomponował się tutaj idealnie! Paski niestety nie są "od taśmy", widać niedociągnięcia, nierówności... Ale wydaje mi się, że nie psuje to ogólnego wyglądu?







Bardzo przyjemnie nosiło mi się ten wzór. Bardzo lubię paski, lubię odcienie brązu - mieszanka idealna :)

Padam! Chyba nadszedł ten dzień, kiedy warto by było położyć się przed północą :D

Buziaczki! :*

5 komentarzy:

  1. przypominają mi ciepły kocyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kolorki:) Śliczne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesienne i bardzo fajne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 45 year-old Account Coordinator Leeland Foote, hailing from Gaspe enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Kayaking. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a DeVille. odwiedzic ich strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)