sobota, 7 grudnia 2013

Golden Rose Rich Color nr 11

Cześć Dziewczyny!

Przeglądałam foldery i natknęłam się na lakier, który pokazywałam Wam w zdobieniach ale nic o nim nie pisałam. A warto! Jest to bowiem piękna, klasyczna czerwień idealna na grudniowe paznokcie :)

Golden Rose Rich Color nr 11

Pojemność: znajdziemy tutaj 10,5 ml emalii.
Buteleczka: szklana, prostokątna ze srebrną nakrętką.
Kolor: intensywna, świąteczna czerwień. Bardzo elegancka.
Wykończenie: delikatnie kremowe.
Konsystencja: rzadka. Robi małe problemy przy malowaniu - chętnie mi się rozlewała, co widać będzie niestety na zdjęciach :/
Krycie: do krótkich paznokci wystarczy jedna warstwa choć pod światło będzie widać końcówki. Lakier jest jednak dobrze napigmentowany.
Pędzelek: mój ulubiony Maxi, którym niesamowicie wygodnie się maluje :
Schnięcie: standardowe dla tej serii lakierów. Jest dość szybkie. Sprawdzi się przy pospiesznym malowaniu paznokci.
Zmywanie: mogłam się spodziewać co stanie się przy tak intensywnym kolorze - moje skórki były całe zafarbowane. Na moje nieszczęście - również ciężko było mi się tego pozbyć. Ale wszystkie inne punkty rekompensują tą małą wadę ;)
Trwałość: 3-4 dni, przy ostrożniejszym noszeniu da radę 1-2 dni więcej.
Cena: 6,90 zł - za taki dobry lakier i tak dużą pojemność to niewiele.
Dostępność: wyspy i sklep internetowy.
Uwagi: lakier nadaje się do stemplowania.










Podsumowując: jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Mimo, że sprawił mi małe problemy z farbowaniem ogromnie go polecam. Po raz kolejny nie zawiodłam się na lakierach Rich Color, a utwierdziłam się w fakcie, że to jedna z najlepszy kolekcji! Nazbierałam już całkiem pokaźną liczbę tych buteleczek i z chęcią pobiegnę po następne :)
Kolor idealnie wpasuję się w Świąteczne klimaty - to właśnie TEN przepiękny, soczyście czerwony kolor!

A Wy ile już macie Rich Colorków? ;)

Buziaczki :*

10 komentarzy:

  1. Klasycznie,czerwono, czyli po prostu pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutki jest, ciekawe czy nadaje się do stemplowania? :)
    ja dziś przygarnęłam kolejną 5 GR RC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować ale wydaje mi się, że się nada :)

      Mam 12 cudeniek (06, 10, 11, 15, 20, 32, 35, 38, 39, 40, 44, 110) :D

      Usuń
  3. Piękny , klasyczny w 100% kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I found your post by mistake when i was searching bing for this issue, I have to say your post is really helpful I also love the theme, its amazing!. I dont have that much time to read all your post at the moment but I have saved it and also add your RSS feeds. I will be back in a day or two. thank you for a huge article.
    jeux de flash

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam ten kolor, ale muszę sprawdzić ;p masz tak ładne paznokcie, że obojętnie jaki nosisz lakier i tak chce się je oglądać

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)