piątek, 6 grudnia 2013

Na przekór zimie - stemplowe kwiatki

Cześć Dziewczyny!

Przychodzę dziś do Was z Bamberką i stempelkami. W 100% niezimowo, raczej wiosennie bo kwiatki :) Nie mogłam się im oprzeć i znalazły się na moich pazurkach. Przyznam się, że wzór "całopłytkowy" pochodzi z mojej nowej, wczesnej-mikołajkowej płytki essence(do kompletu dostałam też biały lakier do stempelków!). Niestety muszę jeszcze popracować nad stemplami - nie zawsze obija mi się cały wzorek i nie do końca wiem jaką siłą podziałać na pędzelek podczas przenoszenia na niego wzorek, i z niego na paznokcie. Ale przeprosiłam się z nim i teraz częściej takie zdobienia będą się u mnie pojawiać :)

Zapraszam do oglądania!





Całość pokryłam topem Sally Hansen. Troszkę rozmazał wzór (szczególnie listek na środkowym palcu), ale nie rzuca się to bardzo w oczy ;)

Jak minęły Wam mikołajki? Znalazłyście coś pod swoimi poduszkami? :>
Muszę się Wam przyznać, że mikołajki to u mnie nie tylko czas malutkich podarunków. Przez ostatnie kilka lat ubieramy z Moją Drugą Połówką choinkę właśnie 6 grudnia :) To przez moje uwielbianie świąt!

Buziaczki! :*

2 komentarze:

  1. ho ho, faktycznie wiosennie się zrobiło :)
    pamiętaj, że wszystko musisz robić szybko, tu liczy się czas, ale jeśli chodzi o dociskanie stempla, to do płytki zawsze dociskaj go mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo takiego ekspresu się nauczyłam, że szok :D Ale czasem jak bardzo mocno dociskać to efekt jest odwrotny - lakier się ciągnie i nie chce przykleić :/

      Usuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)