sobota, 14 grudnia 2013

Świąteczne dodatki, ale nie takie zwyczajne :)

Cześć Dziewczyny!

Dziś chciałam Wam powiedzieć o Świątecznych dodatkach, jednak nie związanych z reniferkami, śnieżynkami i innymi symbolami Świąt :) Dziś będzie cieplutko, miękko... Same zobaczcie!



Hmmm.... cóż to może być? To oczywiście... poszewki na poduszki! W sklepach pojawiły się już różne czerwono-zielone cuda w choinki. Moja Mama wymyśliła jednak, że na zimę i Święta musi być coś wyjątkowego, coś ciepłego i miłego gdy przytuli się policzek - gwarantuje, że wszystkie te wymagania są spełnione w 100%! :D
Jak pomyślała tak zatkało mnie kiedy były już gotowe. Wzory przypominają te z najcieplejszych, zimowych swetrów. Leżące na kanapie od razu dodają czegoś fajnego, czegoś uroczego. Jak na nie patrzę to od razu mi ciepło!





Osobiście jestem oczarowana Maminą Kolekcją Poduszek. Na warsztacie siedzą coraz to nowe poduszki a mi tylko się świecą oczy, że to nie dla mnie xD Całe szczęście, że kot nie zainteresował się jeszcze kłębkami włóczki, które są w pokoju.
Mój pokój wygląda teraz znacznie lepiej. Lubię cały czas coś w nim dodawać, a jak! Ostatnio w ogóle przeszedł niesamowitą metamorfozę!
 
Co Wy myślicie o takim ozdabianiu domu? Czy podobają Wam się robione na drutach dodatki? A może jeszcze się z takimi nie spotkałyście?

Jeśli ktoś jest zainteresowany taką poszewką może pisać na maila w zakładce Kontakt.

P.S. Macie już choinkę? :D

Buziaczki! :*

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne te kubraczki na poduszki :) U mnie w domu jedynymi ozdobami są zawsze: choinka i ciekawie nakryty stół ;) Myślę, że ozdabianie domu to kwestia indywidualna :) U kogoś mi się podoba, a u siebie nie ;). Jeszcze nie mam choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl fantastyczny. Kiedys na drutach wydziergalam kotka maskotke. Ale takich ladnych wzorow to nie umiem. No i czasu niestety nie ma. A szkoda bo poszewki sa przesliczne. :-) ja choinki jeszcze nie mam - szukam idealnej do mojego mieszkanka :-D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)