poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zamiast śnieżynek są... gwiazdeczki.

Cześć! :)

Dzisiaj zdobienie, na prezentowanym wczoraj lakierze Lovely Snow Dust nr 1. Stemplowy, w Świątecznych kolorach, uroczy. Momentami źle się odbił ale chyba wybaczycie? Trudno mi się stawia stemple na piasku. Złoty piasek jest już po kilku dniach noszenia - widać więc troszkę starte końcówki. Błyszczy też tak pięknie, że przyćmiewa czerwone gwiazdeczki.

Ale mam nadzieję, że się podoba?



 
Pomyślałam, że nie będę psuć piaskowej faktury i nie pomalowałam paznokci żadnym topem. Przez to kilka godzin później były lekko starte.
To już 6 dzień kiedy noszę Snow Dust na paznokciach, szok!
Jestem dziś okropnie padnięta, więc już się żegnam. Ale niedługo znowu wracam!

Pamiętacie o Kalendarzu?



Buziaczki :*

5 komentarzy:

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)