czwartek, 6 grudnia 2012

Recenzja - Avon SpeedDry+

Jakiś czas temu stałam się posiadaczką pierwszego w swojej karierze lakieru Avon. Pochodzi on z serii SpeedDry+, kolor znajdujący się u mnie do Art Orange. Jak tylko go dostałam sprawdziłam w internecie opinie na jego temat. Nie były zbyt przychylne, czasem neutralne się zdarzały. Niewiele zaobserwowałam pochwał, a należą mu się bardzo.
Chociaż kolor nie przypomina w żadnych razie pomarańczy, jest cudowny! Taki odrobinę drewniany, jasny brąz. Doskonały. Uwielbiam ratować się nim kiedy nie mam absolutnie czasu na malowanie paznokci. Rzeczywiście wysycha błyskawicznie, nie da się zrobić na nim odcisków od pościeli, ani nic podobnego. Jest też bardzo elegancki :) Jestem ogromnie zadowolona z tego produktu, nigdy nie miałam jeszcze lakieru szybkoschnącego, a ten jest niewiarygodny.



Buteleczka zawiera w sobie 12 ml specyfiku. Jest kwadratowa, z długą trzymajką a ja takie uwielbiam :D Niesamowicie polecam ten kolor! A wzorki z nim są TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ :) Lakier nie jest zbyt gęsty, nie zauważyłam żeby w jakikolwiek sposób się robił. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)