sobota, 29 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach - tag spóźniony ;)

Szkoda, że Święta mijają tak szybko. Dlatego już na początku grudnia próbuje stworzyć sobie świąteczną atmosferę zapachami, muzyką a choinka lubi stać u mnie od Mikołajek :) Po Świętach to już nie jest to samo! A ja dostałam jeszcze przed nimi świątecznego taga od jjjustii.

Spóźniona ale odpowiadam! :P

Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?
Chyba nie mam takiego. Nie jestem przywiązana do żadnego filmu jeśli chodzi o Święta.

Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor?
Myślę, że czerwony. Złoto też się przewija gdzieniegdzie. Jeśli chodzi o choinkę to jest niesamowicie kolorowa bo moim zdaniem taka powinna być :D

Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tę okazję?
Na pewno nie zostanę cały dzień w piżamie - jest za dużo pracy! Zresztą nie da się, gdy goście przyjeżdżają albo się jedzie do kogoś :) Ubieram się elegancko i adekwatnie do okazji. Nie ma się co stroić jak jakiś celebryta ;)

Jeśli mogłabyć kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?
Zawsze kupuję jeden prezent, pewnie każdy się domyśli dla kogo jest :) Reszta rodziny też nie jest pokrzywdzona bo zawsze czekają na nich słodkości :) Nigdy nie wiem wcześniej co kupię, chociaż ostatnio są to prezenty bardzo użyteczne i praktyczne.

Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?
Zależy od czasu i od dnia spotkania :)

Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
Nie, nigdy mi się nie zdarzyło :)

Co lubisz robić w przerwie świątecznej?
Spotykać się z bliskimi ;) Wieczorami lubię poczytać jakieś książki. W nocy mam czas na gry!

Czy masz jakieś świąteczne życzenia?
Żadnych szczególnych życzeń :)

Ulubiony świąteczny zapach?
Pomarańcze i zupa grzybowa, bez dwóch zdań!

Ulubiona świąteczna potrawa?
Zupa grzybowa i pierogi, dość tradycyjnie :)

I to tyle. Szkoda, że już po. Teraz pora wymyślać nowe wzorki na sylwestra. A czasu tak mało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)