czwartek, 26 września 2013

Projekt Tęcza - tydzień granatowy

Witajcie! :)

Zwykle dodawałam mani w poniedziałki, kiedy to zaczynał się kolejny tydzień. Niestety ostatnie dni troszkę dały mi popalić dlatego z opóźnieniem (ale jednak!) pokazuje Wam kolejny tydzień Projektu Tęcza.


To już szósty tydzień zabawy a kolorem, który jest teraz najważniejszy jest granat. Nie powiem - bardzo chciałabym zrobić jeszcze jedną wersję zdobienia z tym kolorem. Zobaczymy czy czas mi pozwoli i mój plan wypali :)
Tym razem pokusiłam się o wszystkim znany wodospad :) Kiedyś, dawno temu zrobiłam podobny wzór (tylko moje kreski szły od wolnego brzegu w stronę skórek) w innej kolorystyce. Pomyślałam sobie, że granat doskonale nadaje się żeby wzór powtórzyć :) Zresztą... jest on teraz taki modny, że u mnie też nie może go zabraknąć! Jestem ciekawa czy przypadnie Wam do gustu.
Kreseczki robiłam lakierowymi linerami. Przepiękny bazowy granat to lakier z H&M.

Zapraszam do oglądania! I komentowania bo ostatnio coś siedzicie cicho :>







Lubię ten wzorek bo im bardziej kreski będą nierówne, tym lepiej się prezentuje :)
Zostawiam Was ze zdjęciami i pędzę spać! Jutro ciężki dzień w pracy :)

Buziaki! :*

4 komentarze:

  1. świetnie! ja uwielbiam waterfall, choć zrobiłam je tylko raz. Mam nadzieję, że uda mi się niedługo do niego zasiąść :)
    świetnie dobrałaś kolorki.
    I tak na marginesie, ile masz kolorów linerów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zamierzam jeszcze spróbować bo mimo swojej prostoty tak fajnie zwracają na siebie uwagę! W sklepie klientki nawet zaczepiały o te pazurki.
      A linery już Ci wymieniam:
      -czarny
      -biały
      -zielony
      -różowy
      -niebieski
      -złoty
      -srebrny
      -ni to pomarańcz, ni to żółty

      O.. i to tyle :D

      Usuń
  2. Pięknie to zrobiłaś ;) Podoba mi się dobór kolorów;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)