wtorek, 10 września 2013

Projekt Tęcza - tydzień zielony :)

Cześć Dziewczyny!

Wczoraj rozpoczął się kolejny tydzień Projektu Tęcza. W tygodniu tym królować ma zieleń!
Niestety zielonych lakierów u mnie niedostatek. A jak jakiś jest to kolor niezbyt nadaje się jako "baza" do jakiegokolwiek wzorka. Wiecie co mnie jednak uratowało? Znowu piasek Holiday! Przepiękny miętowo-zielony odcień o numerku 73. Cudowności!
O ile na żółty tydzień miałam pomysły tak teraz zieleń sprawiła mi sporo problemów. W końcu na pazurki trafił stempel przedstawiający jaszczurkę. Odbił się dość słabo więc sama pociągnęłam jeszcze wzór czarnym lakierem. Żeby nie było nudno - małe kropeczki.
Ja wiem... to nie jest szczyt moich możliwości. Ale może jeszcze coś wpadnie mi do głowy i dam radę namalować drugą wersję zielonego zdobienia.








Jak Wam się podoba? Ja coraz bardziej przepadam dla wzorków malowanych na piaskowych lakierach :)

4 komentarze:

  1. tez podobaja mi sie wzorki na piaskach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piaskowy lakier ma super kolorek, a zdobienie jest bardzo interesujące ;) Ja dopiero sie przekonałam do piaskowych lakierów ale już jestem zakochana po uszy! Wzorki musze wypróbować ;) Obserwuję, Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)