czwartek, 19 września 2013

Rozpoczęcie współpracy - Klinika Włosów

Witajcie! :)

Dzisiaj "chwalipost", w którym chciałam Was poinformować o tym, że zaczynam współpracować z Kliniką Włosów. Niedługo rozpoczynam kurację odżywką do włosów przedłużanych i zniszczonych marki Beauty For You.

  
 Cały zestaw składa się z trzech produktów.
Opis producenta:

Beauty-for-You HAIR EXTENSIONS LINE

1) Szampon do włosów przedłużanych 350 ml
Profesjonalny szampon do włosów przedłużanych i zniszczonych, wymagających intensywnego głębokiego nawilżenia i odżywienia. 
Przywraca włosom fizjologiczną równowagę, poprawiając wygląd włosów przedłużanych już od pierwszego użycia, sprawiając, że wyglądają bardziej naturalnie, są błyszczące i jedwabiście miękkie.

2) Odżywka do włosów przedłużanych 350 ml
Przywraca przedłużonym włosom równowagę,
zapewnia im naturalny wygląd, jedwabistość i blask.

3) Serum do włosów przedłużanych 150 ml
Profesjonalne serum odbudowujące strukturę włosa do włosów przedłużaych oraz wymagających natychmiastowej odbudowy i odżywienia. Przywraca włosom naturalny wygląd, połysk i jedwabistą miękkość.
Zapobiega rozdwajaniu końcówek włosów.

Jestem ogromnie ciekawa efektów jakie mogę uzyskać :) Szczególnie, że moje włosy (mimo, że przedłużane nie są i nie były) były poddawane na prawdę "agresywnym" zabiegom. Wspominałam Wam, że byłam ruda? Comiesięczne farbowanie na rudy kolor całej długości włosów, później rozjaśnianie połowy włosów na jasny blond... Teraz wracam do swojego koloru, jednak włosy nadal pozostały suche.

Jesteście ciekawe efektów "terapii"? Ja bardzo! :)

 Zapraszam również do zapoznania się ze stronami internetowymi, pod którymi działa Klinika Włosów:
beauty-for-you.com.pl
przedluzanie-wlosow.info
przedluzanie-wlosow.info.pl 

2 komentarze:

  1. nie słyszałam o tej firmie, będę śledzić efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dopiero będę ją poznawać :) Ale coś mam dobre przeczucia :D

      Usuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)