poniedziałek, 18 lutego 2013

Milion oczu

Zastanawiałam się kilka dni nad tym, czy może powinnam spróbować nosić paznokcie w kształcie kwadratu. Wyglądają bardzo efektownie i chyba większość paznokciowych bloggerek takie właśnie nosi :) No cóż... nie musiałam się już długo zastanawiać, bo jak przyfasoliłam paznokciem w szafkę, tak końcówka poleciała. Jedynym wyjściem było skrócić wszystkie i wypiłować na okrągło, albo spróbować kwadratów. Wybrałam drugą opcję. Na razie jest mi niewygodnie (przyzwyczaiłam się bardzo do migdałów) i boję się, że zaraz rogi mi się ułamią. No zobaczymy jak się sprawdzi nowy kształt :D Moje pazurki nie są idealnymi kwadratami. To dlatego, że nie chciałam ich całkowicie skracać i zostały lekkie zaokrąglenia. Już niedługo!

Tymczasem chciałam Wam pokazać jaki wzorek zaszczycił dzisiejsze mani. Skąd nazwa posta? A no dlatego, że kropki z kropami w środku bardzo mi przypominały oczy :D Teraz jak tylko spojrzę na paznokcie będę myśleć, że mnie obserwują, a jak! xD
Granatowy lakier z H&M już znacie. Ale powtórzę jeszcze raz, że go uwielbiam! A kropeczki już standardowo wykonałam sondą :)

Pierwsza wersja była taka:



Ale... wydała mi się trochę nudna i dodałam kolejne kropy:





Miałam przerwę od malowania paznokci. Nigdy więcej, ręce mi się trzęsą kiedy mam przerwę! Brrr... A to wszystko przez zmywacz do paznokci, którego nie zostało nawet na zmycie dzisiejszego mani :D Jutro trzeba wybrać się do sklepu. Chyba po moją ukochaną, zieloną Isanę. A skoro już wiadomo, że to będzie wizyta w Rossmannie... pewnie nie ominie mnie kuszenie lakierów od Lovely, które są teraz w promocji "-30%". Przepadłam.

16 komentarzy:

  1. świetny mani- kojarzy mi się z greckim 'okiem proroka' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, takie "paczące" :D

      Usuń
    2. właśnie wyjęłaś mi to z ust tylko czy to nie było tureckie oko proroka??? ja bransoletki właśnie z takim oczkiem kupowałam w Turcji;p ale nie ważne skąd to oko ważne że proroka :D

      Usuń
    3. O kurka wodna! A wiecie, że i ja taką bransoletkę gdzieś mam? xD

      Usuń
  2. Bardzo zgrabne kropeczki :)
    Jeżeli ktoś ma długie paznokcie, np. takie jak Twoje, to kwadraty moim zdaniem kwadraty robią lepsze wrażenie. Wolę takie paznokcie, niż migdałki. Choć te moje akurat i tak są trochę zaokrąglone - dzięki temu mniejsze szanse, że się nadłamią przypadkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poeksperymentować z kształtem. Może faktycznie lekko zaokrąglone brzegi będą dobrym pomysłem (i bezpieczniejszym):D

      Usuń
  3. ja tam zawsze wolę bardziej kwadratowe uważam że lepiej się prezentują :)
    raz spróbowałam spiłować na kształt migdała ale źle się czułam :)

    fajne to zdobienie :) muszę w końcu kupić sondę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też kwadrat się kojarzył z lepszą prezentacją i z elegancją.

      Sonda dobra sprawa! Nie rozstaje się już z nią :)

      Usuń
  4. Świetne mani :) A pazurki piękne...uwielbiam kwadratowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję! :* Trudno mi się do nich przyzwyczaić :D

      Usuń
  5. Świetne mani!
    a lakier bazowy jest przepiękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko zerknęłam na miniaturkę to pierwsza myśl 'te paznokcie na mnie patrzą!' :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz te pazurki i pięknie je ozdabiasz ! oglądam i oglądam i oderwac się nie mogę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Tutaj były jeszcze w szczytowej formie, która teraz lekko oklapła :D Mam nadzieje, że kolejne pazurki też przykują Twoją uwagę :)

      Usuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami :)